سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برد دیپ سی

 

برد دیپ سی، معروف ترین و پیشرفته ترین برد کنترلی دیزل ژنراتور می باشد. برد دیپ سی به عنوان برد کنترل دیزل ژنراتور و دیزل پمپ کاربرد دارد که تولید کشور انگلستان می باشد. بردهای دیپسی مطابق با دستورالعمل EC:2006 95/2002 (از بین بردن مواد خطرناک مشخص) و ROHS (بازگرداندن مواد خطرناک) ساخته شده اند.

 

بردهای دیپ سی با مواد خطرناکی اعم از سرب، جیوه، کروم Hexavalent، کادمیوم، PBB و PBDEs مقابله می کنند. برد کنترلی دیپ سی در انواع و اقسام مختلفی طراحی و ساخته شده است که به منظور کنترل دیزل ژنراتور و دیزل پمپ، حفاظت و کنترل ورودی و خروجی های بیشتر و پشتیبانی از بار ضربه مورد استفاده قرار می گیرد.

از این رو، انواع و اقسام برد دیپ سی به صورت دستی و اتوماتیک طراحی و تولید شده اند. قیمت برد دیپ سی بسته به قابلیت هایی که دارد، متفاوت است. برای مثال، برد کنترلی دیپ سی اتوماتیک، گران تر از برد کنترلی دیپ سی دستی می باشد. کاربرد بردهای دیپ سی محدود به موارد ذکر شده فوق است؟ خیر! از بردهای دیپ سی برای سنکرون پارالل سازی ژنراتور، سنکرون کردن دو یا چند دیزل ژنراتور با یکدیگر، سنکرون کردن یک دیزل ژنراتور با برق شهر و سنکرون کردن مجموعه دیزل ژنراتور با برق شهر استفاده می شود.

برخی از بردهای کنترلی، قیمت فوق العاده بالایی دارند و استفاده از آن ها به صرفه نیست!
فروش برد دیپ سی نسبت به سایر برندها، فوق العاده بالا می باشد. استفاده از بردهای دیپ سی در شرایط آب و هوایی ویژه اعم از مرطوب، گرما، گرد و خاک هم ممکن است. نصب بردهای دیپ سی بر روی انواع ژنراتور بایستی توسط متخصص انجام شود. جهت آشنایی بیشتر با برند دیپسی و انواع بردهای کنترلی دیپ سی با ما در ادامه مقاله همراه باشید.