سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیزل ژنراتور در اردبیل

استفاده از دیزل  ژنراتور در اردبیل مانند سایر شهر ها مخصوصا در فصل تابستان به منظور رفع نیاز به انرژی الکتریکی هنگام قطعی شبکه برق شهری، امری حیاتی می باشد. دیزل ژنراتور ها هنگام  قطع برق و یا نیاز اضطراری به برق بهترین گزینه می توانند باشند.

اگر شما ساکن شهر اردبیل هستید و نیاز به ژنراتور دارید، اما نمیدانید که چطور بهترین انتخاب را قبل از خرید داشته باشد، پیشنهاد ما استفاده از مشاوره رایگاه با متخصصان شرکت ماه نیرو در این زمینه می باشد.

دیزل ژنراتور شرکت ماه نیرو

شرکت ماه نیرو به عنوان قدیمی ترین تولید کننده ژنراتور در ایران شناخته می شود. ژنراتور های تولیدی ماه نیرو با انتقال دانش ساخت ژنراتور از شرکت AVK آلمان و بصورت کاملا داخلی، در کارخانه این شرکت ساخته می شود.

ژنراتور های ماه نیرو با کیفیت ترین ژنراتور های تولید داخل می باشند که از مس ایرانی و مواد با کیفیت استفاده شده است. همچنین این ژنراتور ها از توان 30 کاوا تا 600 کاوا بصورت کامبل داخلی تولید می شوند و توان های بالاتر بصورت مونتاژی تولید می شوند.

همچنین شما با انتخاب ژنراتور خود با توجه به نیاز خود، موتور دیزل متناسب را نیز انتخاب کنید و بصورت کوپله ایرانی از شرکت ماه نیرو با رعایت اصول تخصصی دیزل ژنراتور خود را تحویل بگیرید.

پروژه های دیزل ژنراتور ماه نیرو در اردبیل

شرکت ماه نیرو دراقصی نقاط ایران پروژه های فروش، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور های متعددی را به اتمام رسانده است. از جمله پروژه های دیزل ژنراتور در اردبیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان 175 کاوا برای ساختمان قوه قضائیه اردبیل
  2. یک دستگاه دیزل ژنراتور 50 کاوا برای اداره امور عشایری
  3. یک دستگاه دیزل ژنراتور با توان 250 برای آب منطقه ای اردبیل ( آذربایجان شرقی)
  4. یک دستگاه دیزل ژنراتور 83 کاوا برای آب و فاضلاب اردبیل
  5. هشت دستگاه دیزل ژنراتور با توان های 123 کاوا برای شرکت مخابرات اردبیل (آذربایجان شرقی)