سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقاشی درب چوبی

اجرای نقاشی درب چوبی و تعمیر سطحی درب هایی که پوسیدگی سطحی دارند به صورت اصولی و با بهترین رنگ های محافظ (پلی یورتان) برای مقاوم شدن در برابر نور خورشید و باران رطوبت توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس

نقاشی درب چوبی : نقاشی ساختمان در موارد مختلف متفاوت است برای مثال نقاشی درب فلزی با نقاشی درب چوبی بسیار متفاوت است چوب با داشتن جنس متفاوت نسبت به دیوار های گچی یا لوازم فلزی بسیار مشکل است چون باید به گونه ای انجام شود که زیبایی طبیعی چوب را از بین نبرده در ضمن ضد آب شود تا رطوبت ،کیفیت چوب را از بین نبرد .


نقاشی درب چوبی، روشی ساده و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون

درب های چوبی یکی از مهم ترین اجزای هر ساختمانی هستند. این درب ها علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در حفاظت از ساختمان نیز ایفا می کنند. با گذشت زمان، درب های چوبی ممکن است دچار فرسودگی و آسیب شوند. در این شرایط، رنگ آمیزی درب چوبی می تواند روشی ساده و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون و ترمیم درب باشد.

نکاتی برای رنگ آمیزی درب چوبی

برای اینکه رنگ آمیزی درب چوبی شما نتیجه مطلوبی داشته باشد، باید به نکات زیر توجه کنید:
  • از رنگ با کیفیت استفاده کنید.
  • درب را به خوبی آماده کنید.
  • رنگ را به طور یکدست روی درب بزنید.
  • اجازه دهید رنگ کاملاً خشک شود.

رنگ آمیزی چوب و درب چوبی

بر خلاف نقاشی دیوار ها نقاشی درب های چوبی کاری بسیار سخت تر و تخصصی تر هستند که نیاز به پیاده زیر سازی با کیفیت بالا دارند تارنگ به خوبی بر روی چوب بشیند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا از نقش درب و انتخاب رنگ آن در دکور خانه و مراجل پیاده سازی و رنگ آمیزی آن صحبت کنیم .