سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت نقاشی نمای ساختمان 1402

اجرای نقاشی نمای ساختمان با قیمت مناسب و به صورت تضمینی توسط استادکار های مجرب گروه نقاشی لوکس. جهت اطلاعات بیشتر و درخواست بازدید رایگان و استعلام قیمت نقاشی نمای ساختمان با مشاورین ما تماس بگیرید.


موارد مؤثر در تعیین قیمت در نقاشی ساختمان

در تعیین قیمت برای نقاشی ساختمان چندین عامل مؤثر هستند تا قیمت نهایی برآورد شده و محاسبه قیمت نقاشی نمای ساختمان با احتساب هزینه نقاشی ساختمان و مصالح مورد نیاز به موارد زیر بستگی دارد:

  • شما در چه شهر یا منطقه ای قصد نقاشی ساختمان را دارید این مسئله بسیار در تعیین قیمت مهم است زیرا میزان دردسترس بودن رنگ و مصالح و همچنین هزینه ی اعیاب و ذهاب به هزینه ها اضافه می شود.
  • نوع رنگ انتخابی مهم است چون برخی از رنگ ها از قیمت های بالاتری برخوردار بوده و ممکن است درجه یک و دو داشته باشند.
  • زمانبر بودن نوع نقاشی ساختمان نیز از مواد حائز اهمیت است و برخی از رنگ ها به علت سرعت خشک شدن پایین تر و یا نیاز داشتن به ظرافت کاری بیشتر نیاز به صرف زمان بیشتری دارند.
  • قیمت مصالح مورد نیاز در نوع کار نقاشی ساختمان، مورد درخواست مشتری

امروزه با نوسانات وحشتناکی که در قیمت ها وجود دارد که رنگ های ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند، دادن قیمت قطعی کار بسیار سختی است و در ماه های اخیر در برخی از رنگ ها افزایس قیمت 100% نیز اتفاق افتاده است شاید برای همین قیمت هایی که در جدول بالا مشاهده می کنید با قیمت هایی که در دیگر سایت ها می بینید همخوانی چندانی نداشته باشد و سایت ها مجبور باشند برای قیمت گذاری دقیق تر هر دو تا سه روز قیمتی جدید اعلام کنند.