سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیزل ژنراتور در اصفهان

اگر به دیزل ژنراتور در اصفهان نیاز دارید و تجربه ای در تهیه و نصب دیزل ژنراتور ندارید میتوانید از متخصصان شرکت ماه نیرو استفاده کنید.

شرکت ماه نیرو قدیمی ترین شرکت ایران در صنعت ساخت ژنراتور می باشد که با انتقال دانش ساخت ژنراتور های AVK آلمان تا توان 600 کاوا اقدام به تولید کرده است و مونتاژ توان های بیش از آن، نزدیک به 40 سال است که مشغول به فعالیت میباشد.

شرکت ماه نیرو در سرتاسر ایران پروژه های مختلفی در صنایع مختلف را به اتمام رسانده است. از جمله این پروژه ها میتوان به پروژه های انجام شده در استان اصفهان اشاره نمود.

پروژه های دیزل ژنراتور انجام شده در اصفهان توسط ماه نیرو در صنایع مختلفی از جمله پالایشگاهی، نفت و گاز و … میباشد.

حوزه فعالیت شرکت ماه نیرو تنها محدود به ساخت و فروش دیزل ژنراتور در اصفهان نمی باشد و خدمات دیگری از جمله راه اندازی،‌تعمیر و سرویس دوره ای دستگاه های تولیدی توسط این شرک را نیز شامل میشود.

دیزل ژنراتور های تولید شده توسط ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به همین علت جزء معدود شرکت هایی هستیم که در لیست وندور شرکت نفت می باشد.

اگر شما برای تولید و تآمین برق مورد نیاز خود به دیزل ژنراتور با موتور خارجی نیاز داشته باشید، میتوانید موتور دیزل و ژنراتور خود را انتخاب نموده و از خدمات کوپل کردن دیزل ژنراتور توسط شرکت ماه نیرو بهره مند شوید.

همچنین اگر به دیزل ژنراتور کوپله فابریک خارجی نیاز داشته باشید، میتوانیم دیزل ژنراتور مورد انتخاب شما را با کمترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم.

پروژه های دیزل ژنراتور در اصفهان 

از جمله پروژه های نصب و راه اندازی در اصفهان که توسط ما به انجام رسیده اند، میتوان به پروژه های زیر اشاره نمود:

  1. دو دستگاه دیزل ژنراتور 550 کاوا برای پروژه های تقطیر سوم و گاز اصفهان

  2. یک دستگاه 200 کاوا متعلق به شهرداری شهرداری اصفهان

  3. وزارت ورزش و جوانان دو ستگاه دیزل ژنراتور برای پرزشگاه 50 هزار نفری نقش جهان

و چندید پروژه دیزل ژنراتور دیگر در اصفهان توسط ما انجام شده است. اگر شما هم به دیزل ژنراتور برای تامین برق خود نیاز دارید، میتوانید مناسبترین دیزل ژننراور را با توجه به سرمایه موجود و نیاز خود انتخاب کرده و مورد بهره برداری قرار دهید.