سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهلمین سالگرد تولید دیزل ژنراتور در ایران: گامی بزرگ در مسیر خود

خط تولید 0 تا 100 ژنراتور براشلس

 

امروزه، ایران به ‌عنوان تولیدکننده پیشرو در صنعت ژنراتور درایران و منطقه شناخته می‌شود. شرکت‌ ایرانی ماه نیرو با اتکا به دانش و تخصص داخلی، قادر به تولید انواع ژنراتور، از جمله ژنراتورهای براشلس میباشد. خط تولید 0 تا 100 ژنراتور براشلس، نشان‌دهنده توانمندی بالای صنعت ژنراتور ایران در تولید محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی است. ژنراتور های تولیدی در این شرکت همگی از نوع سه فاز هستند و توان آنها از 10 کاوا تا 1250 کاوا میباشد که پاسخگوی نیاز همه مشتریان میباشد.

تکنولوژی AVK آلمان در ایران

 

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای صنعت ژنراتور ایران، تکنولوژی AVK آلمان است. این تکنولوژی، امکان تولید ژنراتورهای با راندمان بالا و آلایندگی پایین را فراهم کرده است. استفاده از این تکنولوژی، گامی مهم در جهت حفظ محیط زیست و ارتقای کیفیت دیزل ژنراتور ایرانی است.

همچنین ژنراتور های AVK در منطقه خاورمیانه را شرکت ماه نیرو تولید میکند و این ژنراتور ها از لحاظ کیفیت آلیاژ ها و ساخت هیچ تفاوتی با نمونه اصلی نداشته و کمترین خرابی را در بین ژنراتور های تولید داخل دارا میباشد. با دلایل ذکر شده میتوان گفت که اگر به دنبال خرید دیزل ژنراتور هستید و میخواهید از تولید داخل حمایت کنید،‌میتوانید پس از انتخاب مورد نظر خود،‌یکی از ژنراتور های ماه نیرو را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

تأمین بیش از 50 درصد دیزل ژنراتور های داخلی

 

صنعت ژنراتور های AVK تولید شده توسط ماه نیرو، بیش از 50 درصد از نیاز داخلی را ، نقش مهمی در تأمین برق کشور ایفا می‌کند. این صنعت، با تولید دیزل ژنراتورهای باکیفیت و قیمت مناسب، نیازهای مختلف کشور را در بخش‌های مختلف، از جمله صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، و مصارف خانگی، برآورده می‌کند.

ادامه مطلب چهلمین سالگرد تولید دیزل ژنراتور در ایران: گامی بزرگ در مسیر خودکفایی